לאכול גפילטע פיש ולהשאר בחיים

מאת: שרון גבריאל

 

 

 

עוד בריאות:

איך לעבור את החגים בשלום

טיפול טיבעי בילד היפראקטיבי

30 סיבות להתחיל

רעלת הריון

פעילות אירובית בהריון

דיאטות משמינות

מנופאוזה

דיאטה - להחליט להתחייב ולעשות

שאיבת שומן

הפרעת קשב אצל מבוגרים

הכיני ילדך לחורף

הפרעות אכילה - מה שרופאים לא מספרים

אנטיביוטיקה - לא בכל מחיר!

דלקות אזניים חוזרות

רפואת נשים ללא מציצנות

הומיאופתיה - רפואת משפחה במיטבה

מוכנים, היכון, צאי

תרופות כולסטרול וסרטן המעי הגס

תסמונת התשישות הכרונית

 

 

אזהרה: המידע המובא כאן אינו מהווה תחליף להתיעצות אישית עם רופא או מטפל מוסמך. אין להסתמך על המידע כמקור מידע יחיד, שימוש ו/או צפיה בנתונים מעידים על הסכמתך לתנאי השימוש.

אין בכל האמור בכתבה משום הבעת דעה של "הדרך למעלה" לגבי כל המלצה המופיעה בו.

יועצי התזונה של GO ACTIVE בטיפים לשמירה על משקל תקין תחת מתקפת ארוחות החג.

 

גם בחגי תשרי בשנה שעברה נשבעתם לעצמכם שתאכלו רק עד לתחושת שובע, תמעיטו באכילת עוגות דבש, לא תאכלו כל אחת מהתוספות הרבות שלצד הבשר ובסופם של החגים מצאתם את עצמכם מחכים ליום כיפור הבא- רק כדי לצום? ליועצי התזונה של GO- ACTIVE יש טיפים לקראת ארוחות החג שישאירו אתכם שבעים- ורזים.

 

הגודל כן קובע! קחו מנות קטנות מהאוכל ובמקום למלא את הצלחת הגדולה ביותר השתמשו בצלחת קטנה.

 

קחו את הזמן. קחו ביסים קטנים ואיכלו לאט, אומרת שרון גבריאל, דיאטנית קלינית ראשית ברשת  GO- ACTIVE. תחושת השובע מתעוררת כעשרים דקות אחרי הסעודה. ככל שתאכלו לאט יותר- תהיו שבעים יותר.

 

שתו מים. רוב המשקאות שאנו שותים בחגים עשירים בקלוריות. החליפו חלק מבקבוקי המשקאות הקלים שעל השולחן במים צוננים.

 

זה הזמן לברר מה שלום דודה שרה. מטרות המפגשים המרובים בימי החג הן בראש ובראשונה ביקור חברים ומשפחה. אוכל הוא רק תירוץ ולעיתים גם מלכודת (דבש). הפכו את האוכל לעניין משני ומלאו את הערב בשיחות שישאירו את הפה שלכם עסוק מדי מכדי ללעוס..

 

אחרי החגים? אל תבנו על התעמלות ואימונים רק בסיומה של תקופות החגים. התמקדו בשמירת אורח חיים בריא במהלך השנה כולה. שימרו על התעמלות בראש סדר העדיפויות שלכם. גם הליכה בשכונה תועיל ולא כדאי לוותר על אימון בחדר הכושר.

 

דחף דחף תרדוף. הרשו לעצמכם ליהנות מתקופת החגים, רגע לפני החזרה לשגרה. אל תמנעו מעצמכם את המאכל שאתם משתוקקים לו. במקום לנשנש מכל המאכלים והקינוחים, קחו מנה קטנה ממה שאתם באמת רוצים והתענגו על כל ביס.

 

חג שמח!

 

שרון גבריאל הינה הדיאטנית הקלינית הראשית ברשת מועדוני GO-ACTIVE, רשת מועדוני כושר בינלאומית  המנהלת את מועדון הכושר בתל אביב, ר"ג, סביונים, בת ים, קיסריה וברחבי הארץ.

 

 

 

 

 

מה דעתך? הגיבי על הכתבה                     מעניין? שילחי לחברה

   

_________________________________________