"השיפוצניקיות – כל אישה יכולה"

יולי 2010

 

 

 

חזרה למדורהצרכנות

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

החשמלאי עובד אצלך כמה דקות וממלמל מילים כמו "הארכה תקולה" מתחת לשפם כהצדקה לחשבון הענק שהוא מבקש. אמפרז'? את עונה לו ומתחילה דיון מעמיק שמשאיר אותו פעור פה.

 

יש סתימה בכיור והאורחים תיכף מגיעים.. את פותחת את ה"סיפון"

ומסדרת את התקלה. מה דעתך? נשמע טוב? האפשרות לתת פתרון מיידי לתקלה בבית או ברכב תחסוך לנו כסף, זמן ואת עוגמת נפש שבחיפוש עזרה.

 

מיכל יקל ורות פלמון מרימות את הכפפה ומשיקות סדנה ייחודית לנשים

"השיפוצניקיות – כל אישה יכולה"

 

כבר מעל 25 שנה שמיכל יקל, אמא לשלושה, מעמק האלה, עובדת כקבלנית, שיפוצניקית, נגרית ומסגרית. מאז שקיבלה לידיים מקדחה בגיל 12, מיכל הוגה, יוצרת ובונה. לפני יותר משנתיים, הצטרפה אליה רות פלמון, אמא לשניים, מהרצלייה ואשת הייטק שלאחר 12 שנה בעולם הפלורוסנטים המסנוורים החליטה להפוך עורה ולעבור לעולם היצירה. יחד הקימו את "השיפוצניקיות! נגיעות של צבע".

 

לאורך השנים נתקלו מיכל ורות בשאלות וצורך של נשים ללמוד, להבין ולדבר את "שפת" בעלי המקצוע, לקבל כלים והתנסות בתחום שתמיד נחשב "מחוץ לתחום". השנה הן בחרו "להרים את הכפפה" ופיתחו סדנת העצמה מסוג אחר –  "השיפוצניקיות- כל אישה יכולה".

 

הסדנה בנויה משלושה מפגשים כשבכל שיעור יבחן לעומק נושא שונה והמשתתפות ילמדו אותו הן ברמה התיאורטית והן ברמה המעשית. http://www.touch-color.com

 

בין הנושאים שילמדו בסדנה: טיפול ראשוני בסתימה בכיור או הצפה באמבטיה, הניאגרה מטפטפת כבר הרבה זמן וחבל על כל טיפה. אינסטלאטור או פתרון בדקה?

החשמל קפץ – מה לחפש בחדר המדרגות? איזה בורג מתאים לאיזה סוג של קיר ואיך זה נכנס לשם בכלל? הבנת מושגים בסיסיים ברכב – טיפול ראשוני בפנצ'ר. כיצד מחליפים נורה? רעשים מהמנוע? מה זה אומר? ועוד..

 

 

 

  הגיבי על הכתבה                                  מעניין? שילחי לחברה

   

_______________________________________