העסק שלך

 סידרת מאמרי הדרכה להקמה ופיתוח של עסק חדש

 

לקדם את האתר שלך בתקציב מצומצם

מאת: ורדה שלום קידום אתרים באינטרנט

 

 

עוד בנושא זה:

העסק שלך

בלוג לקידום העסק שלך

עצות רגישות לניהול עסק

המיתון כבר כאן!

ואלה שמות

מיתוסים על יחסי ציבור

קשרים, קשרים

תדמית של עיצוב

איך לכתוב הודעה לעיתונות

שיווק ופירסום העסק הקטן

 

הכסף שלך:
מסגרת האשראי שלנו 2006

אישורי שהיה לפחד

לשמור על ערך הכסף

לא גומרים ת'חודש

ענייה עשירה ומבוססת

הבנק לא מאפשר להגדיל את האוברדרפט

איך אוכל להמשיך ברמת החיים שלי?

דמי כיס לבנות 

איך למצוא משקיע לעסק שלך 
לקנות כסף בזול  
ביטוח בריאות וסיעוד -מה כדאי יותר?  -
מי חייב להגיש דו"ח למס הכנסה?  -  הטבות מס בסוף השנה
נקודות זיכוי ממס הכנסה

תכנון מס בפרישה
את מחליטה כמה מס לשלם!

 

 

הקמת עסק משלך ואת רוצה לבנות אתר אינטרנט כחלק ממערך השיווק של העסק. היום ברור לך יותר מתמיד שדרך האינטרנט יגיעו אליך לקוחות פוטנציאלים רבים.

 

אם אינך בטוחה בפוטנציאל האינטרנטי שיש לתחום העיסוק שלך ,תוכלי לבדוק את רמת הביקוש באמצעות "כלי מילות מפתח של גוגל" שהוא כלי חינמי המאפשר לך להכניס מילות מפתח ולראות מה נפח החיפוש החודשי הממוצע למילה שהכנסת. (בדקי בהתאמה "מדויקת" ולא ב"נרחבת".) לדוגמא אם את קוסמטיקאית שפועלת בת"א תוכלי לחפש כמה מחפשים בחודש את הביטויים "קוסמטיקאית" "קוסמטיקאית בתל אביב" "קוסמטיקאית ת"א" "טיפול קוסמטי" וכו'.

 

אם העסק שלך אינו "פורץ דרך" או ראשון מסוגו, סביר להניח שגם את תיווכחי  ששיווק באמצעות אתר אינטרנט הינו האמצעי מצוין להשגת לקוחות. כיוון שכ-90% מהחיפושים לא עוברים לדף השני בגוגל ו- 26% מהחיפושים מהלקוחות הפוטנציאלים נכנסים לאתר המופיע ראשון בדף התוצאות כלומר יש חשיבות רבה שהאתר שלך ידורג בדף זה ולשם כך מומלץ שתעשי לו קידום אתרים באינטרנט.

 

להשקיע בבניית אתר טוב

כדי שיהיה לך קל להגיע עם האתר שלך לדף התוצאות הראשון בגוגל מומלץ שתבני אתר שיתמוך בקידום אתרים. למרות הפיתוי לבנות אתר בעלויות זולות מומלץ להשקיע מחשבה ולהתייעץ איך לבנות אתר שיהיה אחר כך קל לקדמו. כיוון שבוני אתרים מעוניינים אחרי שהם סוגרים עסקה להשקיע באתר את המינימום האפשרי של שעות תכנות לא מומלץ שתבני עליהם כמי שידאגו לאינטרס זה. (בבחינת לתת לחתול לשמור על השמנת). כדי לדעת האם האתר שלך נבנה בצורה שתאפשר לו קידום תקין מומלץ להשקיע בשלב זה בליווי של מקדם אתרים. לידע המקיף שיש לו בתחום קידום אתרים לא תגיעי בשום קורס קידום אתרים או קריאה באינטרנט. השלב המשלים של ליווי בהוראות לתכנת כולל בד"כ בדיקת האתר אחרי שהוא באוויר. כך את מרוויחה בדיקה שמבנה האתר תקין ושאת יכולה לצאת לדרך ולקדמו.

 

הערה חשובה, אם אין לך תקציב בכלל, שווה שתשקלי לפתוח בלוג בוורדפרס (על דומיין משלך) במקום לבנות אתר. בלוג קל לקדם והמבנה של ממשקי וורדפרס מאוד תומכים בקידום. זה עניין של קונספט.

 

להשקיע בתוכן

מזל טוב העלית אתר לאוויר, עכשיו את צריכה לטפח אותו בדיוק כמו שאת בונה את העסק שלך מחוץ לאינטרנט. האתר צריך לגדול,לצבור ותק,ניסיון ומוניטין.

הדרך הקלה ביותר לקדם אותו בגוגל היא ע"י הוספת דפי תוכן איכותיים לאתר. תשובות כמו "אני רוצה אתר ממצה" או "אני לא מסוגלת לכתוב יותר ממה שכתבתי" ישאירו בידייך אתר שהוא "כרטיס עסק" וקחי בחשבון שבד"כ הסיכוי שלו להיות ראשון בגוגל שואף לאפס. גוגל "עושה כבוד", או נותן במה לאתר שיש לו מה להגיד בתחומו,ואת ה"ידע" הוא מודד בגודל האתר ובאיכות תכניו. כתיבה ממוקדת על התחום שבו את עוסקת ישפר משמעותית את דרוג האתר בגוגל. הדרך המקובלת ביותר להוסיף דפי תוכן לאתר היא ע"י פתיחת מדור מאמרים וגם להוסיף בלוג.

 

להשקיע בקישורים אל האתר

איך כמו קישורים כדי לשפר את מוניטין האתר בעיני גוגל. השגת קישורים הינה תורה בפני עצמה. מומלץ ליצור קישורים ממגוון רב של אתרים, מאינדקסים, ממאמרים ומרשתות חברתיות.

 

תוכלי להסתייע בשלב ראשון ברישום לאינדקסים ובהחלפות קישורים. קחי בחשבון שאם האתר שלך יהיה גדול באופן משמעותי מאתרי המתחרים שלך בדף הראשון, סביר להניח שעניין הקישורים יהיה פחות אקוטי לקידום האתר שלך בגוגל.

 

 

  ____________________________

תגובות: כיתבי אל האתר                                           שילחי לחברה

 

_____________________________________________